star chick-chat.org star Женски работи star Любов, секс и контрацепция... (Модератор: Bambinastar Макмирор 500
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Макмирор 500  (Прочетена 14073 пъти)
villa_nova
Newbie
*
Публикации: 1


« -: Октомври 30, 2008, 20:16:51 »

Здравейте,
На някоя от вас да са й предписвали Macmiror 500? Става дума за вагиналните капсули, 12 на брой. Вчера гинеколожката ми ги предписа наред с други лекарства, но това нещо направо ми помрачи целия ден! Тия "вагинални" капсули са някаква гадост. Събудих се с такова течение, че чак се изплаших. Капсулите са жълти и течението беше точно в този цвят. Ама то да беше като нормалното течение ок, ама товааа.... изцапах си пижамката, стаята, банята... все едно някакакъв обилен кръвоизлив, само че жълт. Това нормално ли е? Явно тази капсула се е "разтворила" или може би "разпуснала" в мен, но лекарката не ме предупреди за това и сутринта направо не знаех какво да правя. Не можах да се свържа с гинеколожката днес. Нямам никакво намерение довечера да си слагам отново такава капсула. Някоя от вас да е чувала за тези капсули или да ги е ползвала?
Дано поне някоя от вас да ми отговори  Unsure
Активен
bizzare
Global Moderator
Newbie
*
Публикации: 14857


bizzetka


« Отговор #1 -: Октомври 30, 2008, 20:41:59 »

Няма значение какви са ти глобулките, съвсем нормално е това течение, това е просто от лекарството, защото се разтваря в теб.
Първо - в никакъв случай не си прекъсвай лечението.
Второ - слагай си ги само вечер, като ги пъхаш толкова надълбоко, че да я "изгубваш". Слагай си превръзка вечер, няма как да не изтича просто. През деня карай с ежедневни за всеки случай.

Ти нямаш ли някой, който да ти обясни такива елементарни неща?
Активен

mi6lence
Newbie
*
Публикации: 549



« Отговор #2 -: Октомври 30, 2008, 21:07:23 »

Няма значение какви са ти глобулките, съвсем нормално е това течение, това е просто от лекарството, защото се разтваря в теб.
Първо - в никакъв случай не си прекъсвай лечението.
Второ - слагай си ги само вечер, като ги пъхаш толкова надълбоко, че да я "изгубваш". Слагай си превръзка вечер, няма как да не изтича просто. През деня карай с ежедневни за всеки случай.

Точно така е.Аз съм ползвала тези глобулки и също течеше.Затова - само вечер и с превръзка.
Активен

JustAGirl^`
Newbie
*
Публикации: 3787


...dreamer...


« Отговор #3 -: Октомври 30, 2008, 21:10:04 »

Няма значение какви са ти глобулките, съвсем нормално е това течение, това е просто от лекарството, защото се разтваря в теб.
Първо - в никакъв случай не си прекъсвай лечението.
Второ - слагай си ги само вечер, като ги пъхаш толкова надълбоко, че да я "изгубваш". Слагай си превръзка вечер, няма как да не изтича просто. През деня карай с ежедневни за всеки случай.

Точно така е.Аз съм ползвала тези глобулки и също течеше.Затова - само вечер и с превръзка.
Вила_нова, то общо взето почти всички вагинални глобули си се разтичат...просто се втечняват като са в теб и сутрин като станеш и изтичат...това е абсолютно нормално  Wink
Активен

Bambina
Moderator
Newbie
*
Публикации: 12993



« Отговор #4 -: Октомври 30, 2008, 21:49:07 »

Не почти - а всички.
Пък и е съвсем естествено, защо да трябват специални обяснения ?
Активен
utopia
Newbie
*
Публикации: 13113


A believer


« Отговор #5 -: Октомври 30, 2008, 21:57:19 »

Да, ти какво очакваш? Да изчезне от само себе ли?
Аз съм ги ползвала, гадни са, защото не стават течни, а едни тебеширени и не ги попиват превръзките някак...гадно е :(
Активен

“Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”

JustAGirl^`
Newbie
*
Публикации: 3787


...dreamer...


« Отговор #6 -: Октомври 30, 2008, 22:18:48 »

Не почти - а всички.
Бамбс, казвам почти всички защото от някой се получава като течение жълтеникаво, а при други е тебеширено, почти сухо.....зависи от вида на хаповете  Stuart
Активен

pepsi
Newbie
*
Публикации: 23



« Отговор #7 -: Октомври 30, 2008, 22:53:10 »

Да,и аз съм се лекувала с тези - тебеширените  Lol Не е особено приятно,ама какво да се прави ...
Активен
Bambina
Moderator
Newbie
*
Публикации: 12993



« Отговор #8 -: Октомври 30, 2008, 22:57:46 »

Определено са по-приятни от другите Smile
Активен
Catherine
Newbie
*
Публикации: 6680


Heart follower


« Отговор #9 -: Октомври 31, 2008, 07:42:36 »

На мен са ми предписвали едни с йод, не мога да се сетя името, ама по-голяма гадост няма. 10 дена бях като в цикъл, защото йодът оставя петна а да не говорим как мирише... Но какво да се направи, в името на лечението трябва да се понасят и такива работи. Търпиш, слагаш превръзка през нощта и чакаш да мине лечението. Smile
Активен

ВИЛХЕЛМИНА
Newbie
*
Публикации: 20



« Отговор #10 -: Декември 26, 2008, 14:49:42 »

Миналия месец дадох 97 лева за лекарства....
Включително и Макмирор - глобули.
Мисълта ми е не за гадното течение от свещичките,а че след една торба с лекарства пак съм с бяло течение. Unsure
Възможно ли е изобщо да се излекува се чудя след многократни опити за лечение все си го имам.
Активен
Bambina
Moderator
Newbie
*
Публикации: 12993



« Отговор #11 -: Декември 26, 2008, 14:55:06 »

Aз, ако трябва да сметна колко пари съм дала за гинеколози и лекарства, когато имах проблеми с тези неща, ще стигна четирицифрена сума, съвсем реално.. ужас :(

Вилхелмина, щом са ти предписали Макмирор, значи има някаква инфекция от сорта на гъби и/или бактерии, а не просто бяло течение. Защо не разпиташ по-подробно лекуващия за изследванията ти? Според мен ще ти е по-полезно да знаеш точно какво лекуваш и какво си имаш
Активен
sexy
Newbie
*
Публикации: 7156


trapped in this world, lonely and fading


« Отговор #12 -: Декември 26, 2008, 19:08:44 »

На мен са ми предписвали едни с йод, не мога да се сетя името, ама по-голяма гадост няма. 10 дена бях като в цикъл, защото йодът оставя петна а да не говорим как мирише... Но какво да се направи, в името на лечението трябва да се понасят и такива работи. Търпиш, слагаш превръзка през нощта и чакаш да мине лечението. Smile

Даа, и аз съм ги ползвала тея преди време. Ама има и по- гадни.  Smile
Активен


It's amazing how much somebody can break your heart and still you love them with every broken piece of it.

ВИЛХЕЛМИНА
Newbie
*
Публикации: 20



« Отговор #13 -: Декември 26, 2008, 21:19:27 »

Aз, ако трябва да сметна колко пари съм дала за гинеколози и лекарства, когато имах проблеми с тези неща, ще стигна четирицифрена сума, съвсем реално.. ужас :(

Вилхелмина, щом са ти предписали Макмирор, значи има някаква инфекция от сорта на гъби и/или бактерии, а не просто бяло течение. Защо не разпиташ по-подробно лекуващия за изследванията ти? Според мен ще ти е по-полезно да знаеш точно какво лекуваш и какво си имаш
На всички лекарства пишеше за гъбички Кандида.  Rolling Eyes
Но самото бяло течение си го имам от 13 годишна,иначе гъбичките са в последствие.
Ще трябва да ида пак на преглед,но сега не успявам,че малкия няма на кой да го оставя...
« Последна редакция: Декември 26, 2008, 21:21:10 от ВИЛХЕЛМИНА » Активен
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!