Диане 35, продължителен цикъл

<< < (2/2)

vanilla:
успокои ме малко,значи е нормално така ли?аз също мисля да не ги спирам,но ме изплаши.

alin:
В началото е нормално да е по-дълъг цикъла. Не се притеснявай.

Bambina:
Нормално е , защото цикълът ти се слива с т. нар. пробивно и зацапващо течение, което се предизвиква от приема на оралните контрацептиви, докато организмът ти се приспособи към тях.

Sladi4ka:
И според мен е нормално аз бях с цикъл 21 дни ужасно беше , свърши ми на 21вия и на 28 пак ми дойде   :x ужас беше но следващия месец всичко си беше наред.Ти само зацапващо ли имаш?Гадене, виене на свят и повръщане няма ли?

vanilla:
не нямам нито един от тия симптоми,даже съм на диета понеже се страхувам да не напалнея.четох толкова много материали за това диане и много се наплаших.зна1и ще си изкарам близо месец в цикъл :( .благодаря на всички,наистина ме успокоихте

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page