star chick-chat.org star Женски работи star Любов, секс и контрацепция... (Модератор: Bambinastar За предизвикване на месечния цикъл
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: За предизвикване на месечния цикъл  (Прочетена 6770 пъти)
Bubka
Newbie
*
Публикации: 34



« -: Април 13, 2007, 19:02:25 »

От мен добър вечер на всички Cheesygrin  Преди време бях писала за проблемите си с МЦ които все още продължават. Пропуска ми вече 3-ти месец! Confused  Ходих да ме погледнат и ми казаха , че нищо тревожно няма  и може с ОК да се предизвика.Да обаче мен не ми се иска да пак да ги започвам и затова реших да попитам вас дали не може да се размина само с няколко хапченца?или трябва да си изпия цяла опаковка ?

Искрено се надявам да кажете , че може и само с няколко хапченца  8)  , но иначе приемам всякакви мнения  Stuart  Много-Много мерси  Kiss

И поздравче с една макар и стара песничка  Morandi - Love Me  за всички които им хареса
Активен
bizzare
Global Moderator
Newbie
*
Публикации: 14834


bizzetka


« Отговор #1 -: Април 13, 2007, 19:04:42 »

Не разбирам защо не ти се започват пак, но ще ти го кажа така - по-лошо за теб ще е да пиеш 3 хапчета и да спреш, отколкото да изпиеш цяла опаковка. Съвсем отделно е, че далеч няма да постигнеш нищо. Т.е. само ще си създадеш проблеми още.
Активен

Bambina
Moderator
Newbie
*
Публикации: 12993



« Отговор #2 -: Април 13, 2007, 19:06:41 »

Ако ще пиеш ОК за проблеми и нормализиране на МЦ ти трябват поне 3 опаковки. Не 3 хапчета...
Активен
Bubka
Newbie
*
Публикации: 34



« Отговор #3 -: Април 13, 2007, 19:11:40 »

За ОК не ми се започват пак,защото имам убразование на едната гърда и мамолога ми е забранил хубажите малки хапченца заради хомоните,а гинеколожката от своя страна казва че именно това пък е варианта да го предизвикаме...тааа...затова попитах дали може само с няколко хапченца , но маи не може  Rolling Eyes
Активен
Bambina
Moderator
Newbie
*
Публикации: 12993



« Отговор #4 -: Април 13, 2007, 19:13:37 »

Не, че май не може, а изобщо не може.ОК се пият по строго определена схема и тя напълно изключва пиенето на 'няколко хапченца'.
Активен
bizzare
Global Moderator
Newbie
*
Публикации: 14834


bizzetka


« Отговор #5 -: Април 13, 2007, 19:14:52 »

Не знам как се процедира в такива случаи, но предполагам, че и образуванието, и закъснелия ти цикъл са в резултат на нарушено действие на хормоните. Мамологът ти знае ли за проблемите ти с цикъла ?
Активен

Bubka
Newbie
*
Публикации: 34



« Отговор #6 -: Април 13, 2007, 19:21:04 »

Мамолога ми все още не знае за проблемите ми с цикула,bizzare , защото когато ми откриха образованието аз си пиех ОК но не защото не ми е било редовно , а от други съображения  Wink тогава той ми каза да ги спра до второ нареждане  :(  И така вече повече от половин година от както се лекуваме и съм спряла Novinet-а цикъла ми е просто ужасен.Така де беше ужасен защото вече пък съвсем го няма  Unsure
Активен
Bubka
Newbie
*
Публикации: 34



« Отговор #7 -: Април 13, 2007, 19:23:50 »

а и да кажа само че не пия никакви хапчета които биха повлияли на цикъла.Само с кремчета се мажа , които смятам също че не биха повлияли
Активен
Bambina
Moderator
Newbie
*
Публикации: 12993



« Отговор #8 -: Април 13, 2007, 19:31:16 »

Определено трябва да направиш свръзка между мамолога и гинеколога си, за да се получи правилно.. Rolling Eyes
Активен
Mermaid
Newbie
*
Публикации: 5935



« Отговор #9 -: Април 13, 2007, 20:38:28 »

Цитат на: "Bambina"
Определено трябва да направиш свръзка между мамолога и гинеколога си, за да се получи правилно.. Rolling Eyes


Определено. И гинеколога трябва да знае за образуванието и мамолога за нередовния цикъл. Така може да се намери правилното решение.
Активен

Eli
Newbie
*
Публикации: 4758


« Отговор #10 -: Април 13, 2007, 20:46:02 »

Смени си гинеколога. Трябва да се намери друг начин за решение на този проблем. Не може да ти предписва ОК при положение, че мамолога категорично е казал, че трябва да ги спреш. Няколко хапчета няма да ти свършат никаква работа. По-добре изобщо не ги започвай.
Активен


green`ocean
Newbie
*
Публикации: 375


« Отговор #11 -: Април 13, 2007, 22:45:11 »

Дано не е поликистоза....искрено се надявам да не  е така...
Активен

Xpucu
Administrator
Newbie
*
Публикации: 3973



« Отговор #12 -: Април 14, 2007, 02:02:01 »

Две най-важни неща! Запомни ги, само ще спечелиш от това!
1. Отиваш при мамолога и му казваш за проблемите с цикъла. Отиваш при гинеколога и му казваш за другите проблеми. И питаш и двамата какво трябва да правите. Изследвания, лечения, съгласуваност, всичко!
2. Не може нас да питаш дали може да се разминеш ли с няколко хапченца или трябва цяла опаковка! Ние тук най-добросърдечно ще ти обърнем внимание и ще се опитаме да ти помогнем с всичко, което знаем, но това са въпроси към лекаря ти и той трябва да ти отговори. Питай, за всичко питай. Ако ти каже 5 думи и за 5-те за питай защо е така, и за точката накрая питай.
Активен

Bubka
Newbie
*
Публикации: 34



« Отговор #13 -: Април 15, 2007, 20:37:45 »

Благодаря ви , момичета Kiss
Активен
Sladi4ka
Newbie
*
Публикации: 829



« Отговор #14 -: Април 15, 2007, 23:25:07 »

Наистина се заеми здраво с това защото не е малък проблем.Послушай Хриси и отиди и при двамата или пък поискай трето мнение , няма да е излишно  Wink
Активен

Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!